Usługi finansowe

Finanse na raz dwa trzy

Spłaty kredytów

Napisane 02.01.2020 przez Damian Wejtermajer

Tagi: kredyty, kredyt, spłata,

Spis treści:

         » 3 miliony skarg
         » 2000 skarg
         » 9 000 skarg
         » 12 000 skarg
         » 1000 skarg

Jeśli współpracujesz z firmą zajmującą się spłatą kredytów, poproś o radę swojego przełożonego.

Instytut napraw kredytowych ma listę nadzorców, którzy mogą odpowiedzieć na twoje pytania. Jest również dobrym źródłem informacji na temat naprawy kredytu.

"Jak tylko miałem konto, zarejestrowałem się online dla wszystkich potrzebnych kart kredytowych. To był bezbolesny proces. Wysyłali mi nawet miesięczne wyciągi. Jedyną skargą, jaką o nich mam, jest brak obsługi klienta, jeśli chodzi o zapytania dotyczące kart kredytowych. Dostaję wiadomość e-mail z pytaniem o mój numer ubezpieczenia społecznego i numer telefonu bez wzmianki o moim numerze zapytania. To po prostu sprawia, że ​​chcę ponownie robić z nimi interesy. "

"Byłem pod ogromnym wrażeniem obsługi klienta w tej konkretnej unii kredytowej. Chociaż byłem już w ich systemie przez jakiś czas, nigdy nie miałem problemu z aplikacją online i wszystko poszło gładko. Jedna z nich członkowie zespołu nawet zapisali mnie do konta i przeprowadzili mnie przez każdy etap aplikacji. Otrzymałem od nich e-mail powitalny kilka tygodni po rejestracji. Wysłali mi nawet SMS-a z informacją, że moje konto zostało zatwierdzone. W rzeczywistości personel unii kredytowej był bardzo pomocny i przyjazny. "

"Na początku byłem sceptyczny co do całego pomysłu, odkąd słyszałem, jak inni mówią okropne rzeczy na temat tego miejsca. Byłem pod ogromnym wrażeniem obsługi klienta. Upewnili się, że mam wszystko, co potrzebne do zrobienia wszystkiego, co muszę zrobić Tak się cieszę, że postanowiłem dać im szansę

Oto średnia liczba skarg (zarówno konsumentów, jak i firm), których możesz oczekiwać od najgorszych klientów.

3 miliony skarg

Liczba ta to łączna liczba skarg konsumentów, których można oczekiwać, o długości co najmniej 1,3 miliona słów. Wskazuje, ile godzin czasu potrzebowałeś na rozpatrzenie skarg konsumenckich.

2000 skarg

Jeśli w ciągu 6 miesięcy otrzymałeś 2000 skarg konsumenckich, oczekuje się, że na ich rozwiązanie spędzisz co najmniej 1,3 miliona godzin. Tak więc, jeśli otrzymałeś 2000 skarg konsumentów między styczniem a majem 2016 r., Spędziłbyś 1,23 miliona godzin.

9 000 skarg

Jeśli w ciągu 6 miesięcy otrzymałeś 9 000 skarg konsumenckich, oczekuje się, że wydasz co najmniej 1. Oznacza to, że na rozwiązywanie reklamacji spędzisz co najmniej 12 miesięcy.

12 000 skarg

Jeśli w ciągu 6 miesięcy otrzymałeś 12 000 skarg konsumenckich, oczekujesz, że wydasz co najmniej 1. Oznacza to, że poświęcisz co najmniej 3 lata na rozwiązywanie reklamacji.

1000 skarg

Jeśli otrzymałeś 1000 skarg konsumenckich w okresie 6 miesięcy, prawdopodobnie wydasz co najmniej 1

  • i jest szkodliwy dla twojego kredytu
  • 8 sposobów na poprawę zdolności kredytowej klientów
  • Jaka jest twoja ocena kredytowa?
  • Proszę bardzo!
  • Raporty kredytowe i wyniki

Jaka jest moja ocena kredytowa? Ocena wiarygodności kredytowej jest terminem używanym do określenia, jak dobry jest Twój kredyt. Twoja ocena kredytowa służy do ustalenia oprocentowania, które zapłacisz za pożyczki i karty kredytowe. Oceny kredytowe są również wykorzystywane do sprawdzenia, czy kwalifikujesz się do pożyczki według określonej stawki. Pierwszym krokiem oceny zdolności kredytowej jest darmowy raport kredytowy. Ten raport będzie zawierał twoje imię i nazwisko, adres i zdolność kredytową. Drugim krokiem oceny zdolności kredytowej jest raport dotyczący liczby pożyczek. Ten raport będzie zawierał kwotę pożyczonych pieniędzy i datę ostatniej pożyczki. Ostatnim krokiem oceny zdolności kredytowej są zgłoszone długi. Raport zawiera imię i nazwisko, adres, dochód i zatrudnienie, liczbę pożyczek oraz ostatnią pożyczoną kwotę. Ostatnim krokiem oceny zdolności kredytowej jest także raport zawierający informacje finansowe - miesięczne wydatki, salda kart kredytowych, limit kredytowy i wykorzystanie karty kredytowej. Pokazuje również wskaźnik wykorzystania kredytu. Współczynnik wykorzystania kredytu to stopa procentowa pomnożona przez czas pożyczenia pieniędzy. Im niższy wskaźnik wykorzystania kredytu, tym niższa stopa procentowa. Im wyższy wskaźnik wykorzystania kredytu, tym wyższa stopa procentowa.


O autorze

Damian Wejtermajer

Cześć. Mam na imię Damian i usługami kredytowymi zajmuję się już od wielu lat, niemal od początku tego tysiąclecia. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z wiedzą, którą dzielę się na tym blogu. Czasem poruszam tematy lekkie, a czasem naprawdę trudne i zakręcone.

Finansowe konsekwencje błędnych decyzji

Powiedział, że musisz wydać wystarczająco dużo, aby zapłacić za swoje błędy. W większości przypadków to niewiele. Aby naprawdę zrozumieć finansowe konsekwencje swoich złych decyzji, sp

Czytaj więcej...

Losowy

Historia kredytowa

Faktem jest, że branża usług finansowych nie chce, abyś miał dobrą historię kredytową. Jest tak, ponieważ bardzo się martwią, że jeśli masz odpowiednią historię kredytową, będą mogl

Czytaj więcej...